Tuesday, December 13, 2011

Belum Cukup Umur ????

Salam everyone!!!
sudah makan semua?sudah cantik2 semua?kalau time2 mcm nie sedap untuk membesarkan badan tidur.
Tajuk kali nie ada kene mengena dengan kemalasan saya untuk mengUPDATE blog yg bosan ini.
p/s:tibe2 pulak mengidam CUPCAKE!







Waaa!!!chumeyl-chumeyl nyea!!!!!kalau ade orang hadiahkan saya macam nie saya akan simpan dan buat perhiasan sahaja (tak sanggup nak makan kerana rupanya)

Ok kita sambung semula cerita asalnya..
Sebelum menjelangnya tarikh 1/12/2011..
tiap kali saya nak update blog nie..mesti akan keluar....
 ANDA BELUM CUKUP UMUR UNTUK MEMBUKA LAMAN INI IA MUNGKIN MENGANDUNGI BAHAN2 ATAU SEBARANG BENTUK CERITA 18SX KE ATAS(telah ditranslatekan ke bahasa melayu)

Owh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ini belog saya lah!kenapa pulak kene mintak kebenaran pulak nie!
dengan hati yg kecewa terus tutup lappy dan tidor....wuwuwuwuwuwu
Sebelum tibanya tarikh tersebut saya sudah mencuba pelbagai cara untuk membuka blog saya
tetapi masih tidak jumpa

(skema pulak ayat)


ini belog saya aq lah!kenapa pulak kene mintak kebenaran pulak nie!
dengan hati yg kecewa menyampah terus tutup lappy dan tidor....wuwuwuwuwuwu
Sebelum tibanya tarikh tersebut saya  aq sudah mencuba pelbagai cara untuk membuka bukak blog saya nie
tetapi masih tidak jumpa tapi tak jumpe


bile difikir2kan balik.....
owh yea!!!!hahahahahha!!!saya masih 17 TAHUN
(tidak adil!!!)
heeeeee dan saya terus membiarkan belog ini kesunyian sehingga tarikh 1/12/2011
barulah diupdate semula belog ini...ngeeeee

p/s:tak suke lah jd mcm to...
 ^_^
tata

No comments:

Post a Comment