Monday, August 20, 2012

No entry

Selamat Hari Raya ollz..(dah 2 kali ucap ni) -.-

Hari ni dah masuk raya ketiga.Wah! Still tak rasa hari raya.Why?bcoz balik kg satu hari je.huwmmm tiap tahun pown same je.Bosan!!!!!

Kali ni aku nak ceritakan kt korang bout MyHousemate.

B4 this aku tak dek any problems wif them.Masuk sem 3 ni.Wah!Big Problem lagi aku dapat.Semuanya gara2 BIL ELEKTRIK YANG TERTANGGUH.

Bermulanya cerita.......lalalala
After back from class bout afternoon.Aku tros get ready nak pegi KL dgn mira.We went there by our friends car.Dalam masa yang sama,perempuan yg lbh dikenali sbg FIE...toink2.Ajak aku dgn mira pg bayar bil elektrik kt TNB seksyen 7 sne tuh.Aku ni dh mmg lama nk pegi KL bub nak cri bju kurung.Last day aku pegi tak jmpe.So aku nak la curi masa terluang to pegi cari baju.Fie ni plak dah tengking2 aku dgn mira sbb kes nak pegi bayar bil elektrik yg dh hilang.

Sebelum aku n mira buka puasa housemate aku dah call n marah2 kitorang srh kitorang balik cepat.
"hey pompuan aku ni tumpang org ske hati kaw je suruh aku balik cepat"
Bodoh (dalam hati)
Habis je buka aku srh kwn aku yg bwk kitorang g kl td to balik.

Sampai je kt rumah (baring2 atas katil dalam bilik).Tibe2 ade org menjerit mcm kene rasuk hantu kt bawah.
"woi!!!!aku cakap turun,turunlah!!!!kaw pekak ke ha??!!!!!!karang aku naik atas karang ade yang kene pukul dengan aku!!!!turunlar!!!!!!"
Wohooo sawan ke dik
Aku turun2 je tgk monster pakai baju merah dgn muka merah padam bawak kayu panjang nak pukul aku dengan mira.

Aku: ko asal bawak kayu bagai ni???
Monster: turun la bodoh bangang sial ********* (tambah je)
Aku: tros ddk kt sofa
Situasi: housemate aku semua tgh ddk and tgk aku n mira mcm org bodo.si monster td tgh histeria lg smbl pegang kayu.

Bermula la sesi tengking menengking memaki hamun hina menghina kt aku n mira...

Tibe2 hantu pendek dtg pulak masuk line terjerit2 smpy satu Shah Alam dgr suara dye gara2 bil elektrik yg tertunggak????oh my god such a stupid thing!

Aku hanya diam like org bodoh yg mendengar si bangang bercakap tentang bende yang macam s***!!!!!

Fie lak dtg rumah aku dlm waktu yg sama dye bawak geng2 dye mcm nak buat perang dunia ke 3 lak hahah (ko takot ke pompuan....)

Fie: (menjerit2 marah aku nan mira)
Lepasni aku taknak masuk cmpr dh.
Sebelum keluar rumah....
Aku takkan cntct nan diorang lg kecuali korang korang n korang diorang berdua je tak.
(ayat bodoh ape ko ckp hah???ape motif ko ckp mcm to ha????)
"mcm to la gayenye bile si bodoh dan lurus bendul ingin bercakap"
Fie keluar rumah n.....

Si monster merah vs si hantu pendek berlawan2 bercakap sambil histeria dlm rumah.
Kahkahkah "korang bercakap macam orang takdek iman.terjerit2 kenapa???pelik la aku.huhuhu"

Habis lar cerita yang kusut masai pada malam to.......
Keesokannya....
Aku nan mira pegi tnb n the kakak at the kaunter said that duit yang kitorang bayar to tak hilang pown surat yg dipulang balik to just nak bg tau jgn ltk tunai kt Drop n Go kalau hilang takdek org nak tnggngjwb kt.sini.Ok thx kakak cantik.Balik rumah mira bgtay kt hantu pendek....
Wahahaha hantu pendek gelak sorang2 (kenape ea ko gelak????)
Malu ler teeeeee

kSemuanya gara2 si bodoh yg buat2 pandai taknak tnye org mcm mne nk bayar bil to.men letak je kg kotak dtlrop n go.alasan kls aku pukul 10.kan mira dh bgtau awl2 pkl 8 tmpt to bukak.alasan aku tak tau nak bayar mcm mne.kan aku dah bgtau...byr kt kaunter kalau bil pemotongan.alasan....tros menjerit2

Hahahah org laen dgr cite ni pown org gelak sebab ape?hal kecik pown nak kecoh2 smpy nk pukul2 org.Macam budak tak matang.

Ape2 pown kt sini aku nk bgtau isi hati aku lepas ape yg jd...
^_^ aku takkan maafkan orang2 tersebut sampai dorang mati.even aku mati skalipown aku takkan maafkan diorang lps diorang hina maki tengking halau aku nan mira mcm org bodoh.thx a lot friends...
Friends kerrrr hahaha
Bye

No comments:

Post a Comment