Saturday, November 3, 2012

About.....

Salam
Hye peeps today i wanna story about....uwm...uwm....bout....friend.Yeah friend.urgh no need to sepiking sgt kan.
Ok.saya memamg ada ramai kawan.Laki pun saya berkawan.And yeah of course mestila ada yang ok dan yang tidak berapa ok.But for me friends is everything.More special than boyfriend.Sorry sayang....(saifulfaidhi).Bout a months ago i can feel and see that mereka2 ini ada sedikit perubahan like ignoring me.And im asking why u guys treat me like this?Am i doing anything wrong?Please tell me dont leave me like a shit!I feel stupid when i with them.Aku tanya je jawab tak tau.Then buat muka seposen macam takdek ape yang berlaku.Hello girls do you think that i am stupid????urgh.Terang2ngan dah kesalahan tu kau lakukan.And then selalu lepak together2 and me not included.Why mannnnnn.????argghhh.Im stressed with it.Terpaksa duduk selama beberapa mnggu lagi kt rumah sewa and satu bilik with them yang layan aku macam tu.Kalau terasa and aku buat salah sekalipun tegur secara baik kan boleh.Cakap baik2 kalau kau takut sangat alu terasa.Ye memang manusia memang sentiasa melakukan kesalahan.Termasuk u ollsz ok.Aku senyap je tak luahkan dekat sesapa pown apa yang aku terasa dengan korang.Tapi kenapa korang buat aku macam ni????Korang buat aku ni macam korang baru berkawan dengan aku baru beberapa hari je.2 years ok its been 2 years kita berkawan.Takkan nak biarkan semua ni macam tu je?????If u ollsz keep on silent until when this problem will gonna solve????ha???until when beb...Please be gentle la.Takkan la aku nak kene jmpa sorang tanya korang apa masalah korang sebenarnya.Korang treat aku macam orang bodoh seyh.Aku cite nan korang gelak2 nan korang.Rupanya belakang aku korang cerita pasal aku.Come on la wei...Sentap kowt buat orang macam tu.Korang cakap takut alu terasa eh korang tal terfikir ke cara korang tu lagi la buatkan aku terasa.You show it ok!I can see it masalahnya.Huwm nvmnd lah.Up to u ollzs lah k.Sorry for everything.Bye

No comments:

Post a Comment