Friday, November 16, 2012

Belum selesai lagi rupanya

Salam
Uwm hai...malam ni mood hilang sikit patutla hati rasa tak sedap je rupanya ada masalah lg.Betul la kan manusia mmg tak blh elak dri masalah.Yang sebelum ni dah selesai timbul pulak yang baru.

Ceritanya aku ni nak bertukar ke ipt yang lain.Tapi tersangkut dengan ptptn pulak.Sem3 baru ni aku ade memohon ptptn.Dapatla dalam 1,8++ je.Masalahnya kalau nak tukar ipt diperingkat yang sama iaitu Diploma jugak...Kene isi borang pembatalan ptptn yang sebelum nih.And kene bayar habis hutang tu,baru boleh mohon ptptn yang baru.Its all bout RM3k and above beb!!!!Owh my god.
Banyak tuh.Bulan 2 ni nak kene bayar denda aku lagi yang beribu2 tuh.Adoiiii mana nak cari duit cara pantas nih.Pening kepala.

Pendapat aku la buat masa sekarang aku tak payah sambung belajar lagi.Huwm....kenapala banyak sangat masalah menimpa aku ni.Bilalah nak selesai semua ni.Bab duit je aku lemah.Aku kesian kt ayah aku nak kene tanggung berpuluh ribu dkt aku sorang je.Selama ni pun dah berbelas ribu habis kt aku je.Semakin aku besar dan matang ni semakin aku segan nak mintak duit kat ibu n ayah aku.Sebab aku tau memang susah nak cari duit even kaya raya sekalipown.Aku rasa mcm anak tak berguna je.Huwmmm

Please forgive me mommy n daddy.I love both of u so much... :(

No comments:

Post a Comment