Wednesday, September 18, 2013

Try to make it happen till today

Salam
Hey peeps. Lama tak singgah belog yg dah bersarang ni. Harap lecture aku tak bukak dah belog aku ni. Hari ni settle dah segala beban yang tertanggung esok tinggal satu test lepastu boleh berehat kejap kt rumah then get ready untuk final exam. Hope sem ni dapat kekalkan 3.++ pointer.

Nak cerita kat sini sem ni macam2 jadi kat aku. Problems with friends perkara no satu sem ni. Tapi nasib baik semuanya dah okay semula. Macam tu la jadinya bila berkawan dengan unmatured thinking peoplesz. Huh.

Not just that, sem ni jugak banyak sadis2 disebabkan farhan. And it was like "hellyeah" . Im bored with all this matter. Masing2 dah besar perlu tau macam mana caranya nak tangani masalah2 mcm tu. Im stressed. Always the same thing happen to me. Macam aku tak layak pulak nak rasa bahagia.

Its all because of that guy. The first guy that ruin my whole life. Sampai sekarang aku fobia nk kenal dengan orang baru and cepat nak marah bila ade benda tak kena. Paan pun sama. Suka melepaskan marah dengam cara macam tu. Dah janji taknak buat tapi buat lagi. Dia tak faham ke aku takut. Aku dah cakap aku takut jangan buat lagi. Aku tertekan sedih. Aku takut bila dia buat macam tu. Aku tak suka. Dia nak bunuh aku ke. Aku tak faham lah dengan semua yang jadi ni.

No comments:

Post a Comment